Kuidas on korraldatud Decora müük kriisiajal?


Decora müügisaalid on alates 11.03 suletud, kuid DRIVE-IN müük ja väljastus toimub kauplustes siiski edasi. Avatud on nn ’luugimüük’ ja väljastus, kus endale vajalikud kaubad soetada saab. DRIVE-IN ladude kaudu väljastame kaupluste tavapärastel lahtiolekuaegadel ka e-poest tellitud kaupa.

Kui Sul on mure, millega kiirelt meie poole pöörduda tahad, aitame sind läbi luugimüügi akna.

Kogu infot DRIVE-IN müügi ja e-poest tellimise kohta võid leida SIIT

Kuidas ma DRIVE-IN lattu saan?

 

DRIVE-IN ladu on täiesti tavaline Decora lao õueala. Sinna võid sõita tavapäraselt kas autoga või tulla kohale jalgsi.

Mis kellaaegadel DRIVE-IN ja luugimüük avatud on?


Kaupluste DRIVE-IN ja luugimüük on avatud tavapärastel kaupluste lahtiolekuaegadel. Samadel kellaaegadel toimub ka e-poest tellitud kaupade väljastus. 

Vaata kaupluste lahtiolekuaegu SIIT.

 

Kuidas ma saan infot, kas minu soovitud kaup on kaupluses kohapeal olemas?


Kui sinu soovitud kaup on Decora e-poes, siis on kõige lihtsam vajutada tootekaardil nuppu „vaata saadavust kauplustest“. See näitab millistes kauplustest sinu soovitud toodet on võimalik osta. Kui aga soovid saada täpsemat infot, tasub telefonitsi ühendust võtta endale sobiva kauplusega.

Vaata kaupluste kontakte SIIT.

Kas ma saan värvi osta ja toonida?


Jah, värve saab osta ja toonida. Kui on soov värvi osta ja toonida palume pöörduda kaupluses olevasse DRIVE-IN müügipunkti. Luugimüügist on võimalik ka värvikaarte küsida, et sobiv toon välja valida. Kui värv ja toon valitud, toonitakse värv kaupluses sees ära. Tasumine toimub DRIVE-IN luugikassas ning toode on võimalik kohe kätte saada.

 

Kuidas ma saan kindla osakonnaga (vaibaosakond, värviosakond jne) otse ühendust, et infot küsida?


Kui on soov saada ühendust kaupluste osakondadega, siis kõikide osakondade kontaktid on leitavad kaupluste kontaktinfo alt. 

Klikka endale sobiva kaupluse nimel, et näha kontakte SIIN.

Tahan osta lilleamplit, aga e-poes ei saa ostukorvi lisada. Kuvab vaid „vaata saadavust“ nuppu. Mida teha?


Kui Sinu valitud toodet ei saa lisada ostukorvi, kuid soovid siiski ostu sooritada, esita ostu päring epood@decora.ee. Lisa kindlasti juurde toote link, soovitud kogus ja millist tarneviisi soovid (kauplusest kättesaamine, kuller, pakiautomaat). Meie e-poe kliendihaldurid vastavad Sulle nii kiirelt kui võimalik ning annavad infot toote kättesaamise kohta. 

NB! Päringu tegemisel on minimaalne ostusumma 20€. Päring ei ole tellimus. Palume oodata enne kaubale järgi minemist tellimuse kinnitust.

 

Tegin eile õhtul e-poe tellimuse. Kuna ma oma e-poest tellitud kauba kätte saan?


Kui tellimus tehtud, jälgi tellimuse kinnitusel kuupäeva, millal võid kaubale järgi tulla või millal on eeldatav kauba kohale jõudmise aeg.

Kui tellimus peaks meist mitteolenevatel põhjustel viibima, võtame Teiega ühendust ja anname sellest kindlasti teada.

 

Kas e-poest tellitud kaup on komplekteeritud ja võin sellele juba järgi tulla?


Palume jälgida tellimusel märgitud kuupäeva. Seal oleme ära märkinud, millal võib kaubale järgi tulla. Kui tellimuse komplekteerimine viibib, siis anname sellest Teile teada. 

Kui sul on küsimusi enda tellimuse kohta, siis e-poe kontaktid leiad SIIT.

 

Ma ei ole e-poe teenindusega rahul, mida teha?


Kui Te soovite jagada tagasisidet, palume see saata meiliaadressile decora@decora.ee või epood@decora.ee. Klientide tagasiside on meile äärmiselt oluline, et saaksime vajadusel teha korrektuure parema klienditeeninduse nimel.

Aitäh kõigile, kes on meile juba oma tagasisidet saatnud!

Kas Decoras on vabu töökohtasid?


Postitame kõige uuema info vabade töökohtade kohta alati SIIA. Kui leiad endale sobiva kuulutuse, ootame Sind rõõmuga kandideerima!

 

Sulle võib veel huvi pakkuda...