Mul on sooduskood. Kuidas seda kasutada?

Sul on sooduskood, mis kehtib ainult e-poes. 

1) Vali endale sobiv toode e-poest ning lisa see ostukorvi.



2) Leia ostukorvist tekst "Mul on sooduskupong". Klikka selle teksti järel olevasse kastikesse linnuke. Seejärel avaneb tekstiväli, kuhu saad sisestada sooduskoodi. Edasi kontrolli tellimus üle ning vajuta nupule "Rakenda kupong" ja viimasena nupule "Telli". Edasi suunatakse sind ostukorvi lõpetamisele, kus on vajalik isikuandmete täitmine.



NB!

* Soodustus ei kehti tellitavatele toodetele ja järgmistele kaubagruppidele: kerised, erigrillid, grillimistarvikud, suitsuahjud, söegrillid, gaasigrillid, taimed, toalillepotid ja ümbrised, õue lillepotid ja ümbrised, aiamööbel.
* Kupong kehtib toodetele, millele on märgitud kundehind -10% - sellisel juhul arvestatakse kupongisoodustus tavahinnast (mahakriipsutatud hind).
* Soodukupong ei kehti toodetele, millel on märgis "Tavalisest parem hind".
​​​​​

Ma tahan e-poe kundeks saada. Kuidas registeerida?

Kui oled Decora Kundekaardi omanik plastikkaardiga, siis seadista omale parool ning seome Sinu olemasoleva Kundekaardi e-kontoga. Parooliga e-kontosse sisselogimiseks vajuta allolevale nupule. Pärast parooli seadistamist saad Decora e-kontosse saad sisse logida nii parooli, ID-kaardi kui mobiil-IDga.

Registeeri end kundeks siin!

Ma soovin e-poest ostu sooritada. Kuidas ostu vormistada?
  • Tutvu meie tootekataloogiga
  • Kui oled leidnud endale sobiva toote, siis valige kogus ning vajutage nuppu "LISA OSTUKORVI".
  • Ostukorvis saad ühel lehel täita kõik vajaliku info.

1. Vali sobiv transpordiviis: kuller või väiksemate ja mittepurunevate esemete korral ka pakiautomaat. Pakume ka võimalust tulla kaubale ise järgi Tartu, Tallinna, Pärnu, Jõgeva, Viljandi ja Võru Decora kauplustesse. Tutvu transporditingimustega Tarnetingimuste lehel

2. Püsikliendi konto olemasolul logi ennast sisse või registreeru uue kliendina.

3. Täida vajalikud transpordiandmed. Püsikliendina saad need andmed edaspidisteks ostudeks salvestada.

4. Tutvu kindlasti ka oma õiguste ja kohustustega vajutades "Loe kasutustingimusi" ja lisa linnuke lahtrisse "Nõustun kasutustingimustega ja täidan neid".

5. Vali sobiv makseviis: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank või Kaardimakse (Visa/Mastercard). Ettevõtetele pakume ka arvega tasumist. Pakume ka Decora ja Liisi järelmaksu. Järelmaksu puhul suunatakse Teid automaatselt teenusepakkuja kodulehele.

6. Kui kõik on korrektne, siis vajuta "Kinnitan tellimuse". Paari minuti jooksul saabub Sinu e-mailile ka tellimuse kinnitus ning Sinu tellimus läheb töösse.

7. Kauba kättesaamisega läheb enamasti 2-7 tööpäeva. Pikema tarne või tellitava kauba puhul võtame Sinuga ühendust. Tarneaeg võib pikeneda ka kampaaniate ajal.

8. Kui valisid kauba kättesaamiseks kullerteenuse, helistab kuller eelnevalt ette (v.a äriklientidele). Kui tellisid kauba pakiautomaati, oota teavutust SMS-iga.

  • Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist kullerile, soovitab Decora.ee toote(d) üle kontrollida. Nähtavate vigastuste korral soovitab Decora.ee kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend ja selle sisu terve.

Nii lihtne ja kiire see ongi! 

Ma soovin infot e-poest ostlemise kohta

E-poe kontakt

Tellimuste vastuvõtt ja klienditugi

E-R  8-19

L     9-17

P     9-16

Tallinna e-poe telefon: 5887 6289

Tartu e-poe telefon: 526 2218 (E-R 8-16.30)

epood@decora.ee