Tellimused ja maksmine

Kaugel on minu tellimus?

Tellimuse staatust saad jälgida "Minu konto" alt. Samuti saadame teavituse, kui kaup on teele pandud / järele tulemiseks valmis või kui kättesaamisega läheb planeeritust kauem.

Kuidas saan tellitud kauba kauplusest kätte?

Kauba saab kätte vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele. Vajalik on teada tellimuse numbrit ning võtta kaasa isikut tõendav dokument. Kui tellimusele tuleb järele isik, kelle nimele pole tellimus tehtud, siis palume anda sellest eelnevalt teada epood@decora.ee. 

Tallinn

Kaup kätte aadressilt Laki põik 4, kauplusest seest. Kassade kõrval on laud, mille kohale märgitud "E-poe info ja tellimuste väljastus".

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Tartu

Kaup kätte aadressilt Riia 193, kaupluse 1.laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Pärnu

Kaup kätte aadressilt Suur-Jõe 57/1, kauplusest seest.

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Võru

Kaup kätte aadressilt Lepa 2, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Viljandi

Kaup kätte aadressilt Leola 53, Home Gallery, kaupluse laost (maja taga)

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Jõgeva

Kaup kätte aadressilt Puiestee 38, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Põltsamaa

Kaup kätte aadressilt Viljandi mnt 2, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Mis juhtub, kui ma ei tule õigel ajal tellimusele järele?

Kaupa hoitakse laos 7 päeva pärast komplekteerimisteavituse väljasaatmist. Kui soovite, et kaupa hoitaks kauem, siis palun kirjutage sellest meile epood@decora.ee

Kas te toimetate kauba ka minu soovitud aadressile?

Kaupa saame kulleriga tuua kõikidesse Eestimaa paikadesse, sh saartele. Kuller toimetab kauba välisukseni, kortermajades trepikoja ukseni.

Enamasti tarnime kauba 2-3 tööpäeva jooksul. Kampaaniate ajal ning järgselt võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani. 

Kullerfirma võtab erakliendiga eelnevalt ühendust, et leppida kokku sobiv tarneaeg. Äriklientidele toimetatakse kaup tööpäevadel kella 8-17 vahel, ilma eelneva teavituseta.

Miks ma ei saa mõnesid tooteid ostukorvi lisada, kuigi tootekaardil näitab, et need kaupluses on olemas?

Kui soovid tellida kaupu, mis on e-poest otsas, kuid on mõnes meie kaupluses olemas, siis palun anna sellest teada SIIN

E-poest saab ostukorvi lisada vaid neid tooteid, millel on e-poe laoseis olemas.
Sellisel juhul on toote juures olemas kollane nupp LISA OSTUKORVI.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult ostukorvi ikoon.

Kui e-poe laos toode puudub, kuid on olemas mõnes meie kaupluses, siis kuvatakse musta nuppu koos tekstiga VAATA SAADAVUST.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult asukoha ikoon.

Sulle võib veel huvi pakkuda...