POPULAARSED KÜSIMUSED

Kaugel on minu tellimus?

Tellimuse staatust saad jälgida "Minu konto" alt. Samuti saadame teavituse, kui kaup on teele pandud / järele tulemiseks valmis või kui kättesaamisega läheb planeeritust kauem.

Kuidas saan tellitud kauba kauplusest kätte?

Kauba saab kätte vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele. Vajalik on teada tellimuse numbrit ning võtta kaasa isikut tõendav dokument. Kui tellimusele tuleb järele isik, kelle nimele pole tellimus tehtud, siis palume anda sellest eelnevalt teada epood@decora.ee. 

Tallinn

Kaup kätte aadressilt Laki põik 4, kauplusest seest. Kassade kõrval on laud, mille kohale märgitud "E-poe info ja tellimuste väljastus".

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Tartu

Kaup kätte aadressilt Riia 193, kaupluse 1.laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Pärnu

Kaup kätte aadressilt Suur-Jõe 57/1, kauplusest seest.

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Võru

Kaup kätte aadressilt Lepa 2, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Viljandi

Kaup kätte aadressilt Leola 53, Home Gallery, kaupluse laost (maja taga)

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Jõgeva

Kaup kätte aadressilt Puiestee 38, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Põltsamaa

Kaup kätte aadressilt Viljandi mnt 2, kaupluse laost

Kauba väljastus toimub vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele.

Mis juhtub, kui ma ei tule õigel ajal tellimusele järele?

Kaupa hoitakse laos 7 päeva pärast komplekteerimisteavituse väljasaatmist. Kui soovite, et kaupa hoitaks kauem, siis palun kirjutage sellest meile epood@decora.ee

Kas te toimetate kauba ka minu soovitud aadressile?

Kaupa saame kulleriga tuua kõikidesse Eestimaa paikadesse, sh saartele. Kuller toimetab kauba välisukseni, kortermajades trepikoja ukseni.

Enamasti tarnime kauba 2-3 tööpäeva jooksul. Kampaaniate ajal ning järgselt võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani. 

Kullerfirma võtab erakliendiga eelnevalt ühendust, et leppida kokku sobiv tarneaeg. Äriklientidele toimetatakse kaup tööpäevadel kella 8-17 vahel, ilma eelneva teavituseta.

Mul on kaupluses tehtud Kundekaart. Kas ma saan sellega ka e-poes allahindlust?

Kaupluses vormistatud Kundekaardiga saab kõikidelt tavahinnaga toodetelt -10%. E-poes kehtib sama allahindlus sisseloginud kliendile.

Kui Kundekaardile on vormistatud suurem allahindlus kui -10%, siis see kahjuks e-poes ei kehti, kuid proovime peagi ka seda võimalust pakkuma hakata.

Miks ma ei saa mõnesid tooteid ostukorvi lisada, kuigi tootekaardil näitab, et need kaupluses on olemas?

Kui soovid tellida kaupu, mis on e-poest otsas, kuid on mõnes meie kaupluses olemas, siis palun anna sellest teada SIIN

E-poest saab ostukorvi lisada vaid neid tooteid, millel on e-poe laoseis olemas.
Sellisel juhul on toote juures olemas kollane nupp LISA OSTUKORVI.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult ostukorvi ikoon.

Kui e-poe laos toode puudub, kuid on olemas mõnes meie kaupluses, siis kuvatakse musta nuppu koos tekstiga VAATA SAADAVUST.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult asukoha ikoon.

Kas minu soovitud toode on kaupluses olemas?

Toote saadavust saad kontrollida tootekaardil, vajutades "Vaata saadavust".

Seejärel avaneb järgnev vaade, kus on kuvatud, millises kaupluses on soovitud toode olemas.

 

Kus asub Tallinna kauplus?

Tallinna kauplus asub Mustamäel, aadressil Laki põik 4 (vana aadress Laki 36).

Ühistranspordiga tulles on lähimaks bussipeatuseks Lakiotsa, kus peatuvad nr 12, 13 ja 61. 

10-minutilise jalutuskäigu kaugusel on bussipeatus Autobussikoondis, kus peatuvad nr 10, 12, 13, 26, 26A, 27, 28, 33, 37, 45, 61 ja 124 ning Kadaka Selver, kus peatuvad nr 9, 16, 26, 26A ja 33..

Kuhu saan viia kasutatud elektrikaubad (elektroonikaromu)?

Kasutatud elektrikaubad saate tasuta ära viia endale lähimasse Elektroonikaromu kokkukogumispunkti. Kõik kogumispunktides kokkukogutavad elektroonikaromud suunatakse edasisse käitlusesse ning taaskasutusse vastavalt õigusaktides sätestatud korrale.

Kogumispunktides tasuta vastuvõetavate seadmete nimekirja kuuluvad:

  • suured kodumasinad (külmikud, pesumasinad, elektripliidid, mikrolaineahjud, elektriradiaatorid, kliimaseadmed, ventilaatorid jms);
  • väikesed kodumasinad (tolmuimejad, õmblusmasinad, röstrid, kellad, kaalud, kohvimasinad jms);kodused IT & telekomseadmed (personaalarvutid, sülearvutid, telefonid, mobiiltelefonid, automaatvastajad, printerid jms);
  • tarbeelektroonikaseadmed (raadiod, televiisorid, videokaamerad, magnetofonid, muusikariistad jms);luminofoorlampide valgustid ja sirged luminofoorlambid, kompaktlambid;
  • elektritööriistad (va. tööstuslikud);elektrilised mänguasjad;
  • seire ja valveseadmed (suitsuandurid, kütteregulaatorid, termostaadid jms)
Millal on järgmine allahindlus?

Teeme pidevalt sooduskampaaniaid nii kauplustes kui e-poes. 

Soovin liituda Decora uudiskirjaga. Kuidas saan seda teha?

Soovime, et saaksid alati esimeste seas teada, millal toimuvad meie kampaaniad või mida põnevat uuendame Decoras.

Sellepärast saadame oma Kundedele teateid e-mailile ning sms'idena mobiiltelefonile.

Kui soovid ka liituda, oma andmeid muuta või nendest teenustest loobuda, siis vali endale sobiv link:

Soovin loobuda Decora uudiskirjast / SMS teavitustest. Kuidas saan seda teha?

Soovime, et saaksid alati esimeste seas teada, millal toimuvad meie kampaaniad või mida põnevat uuendame Decoras.

Sellepärast saadame oma Kundedele teateid e-mailile ning sms'idena mobiiltelefonile.

Kui soovid ka liituda, oma andmeid muuta või nendest teenustest loobuda, siis vali endale sobiv link:

Mul on sooduskood. Kuidas seda kasutada?

Sul on sooduskood, mis kehtib ainult e-poes. 

  1. Vali endale sobiv toode e-poest ning lisa see ostukorvi.

  2. Leia ostukorvist tekst "Mul on sooduskupong". Klikka selle teksti järel olevasse kastikesse linnuke. Seejärel avaneb tekstiväli, kuhu saad sisestada sooduskoodi. Edasi kontrolli tellimus üle ning vajuta nupule "Rakenda kupong" ja viimasena nupule "Telli". Edasi suunatakse sind ostukorvi lõpetamisele, kus on vajalik isikuandmete täitmine.

NB!

  • Sooduskood ei kehti tellitavatele ja juba allahinnatud toodetele. 
  • Sooduskood ei kehti toodetele, millel on märgistus "Tavalisest parem hind".
  • Sooduskoodi ei saa kasutada koos teiste soodustustega.
  • Sooduskoodi ei saa kasutada järgmiste kaubagruppide ostmisel - kaubaalused, gaasid ja balloonid.
  • Sooduskoodi saab kasutada ainult e-poodi sisselogituna. Sisselogituna kehtib kupong toodetele, millele on märgitud kundehind -10% -  kupongisoodustus arvestatakse tavahinnast (mahakriipsutatud hind).
    ​​​​​
Kuidas ma saan oma kontoga seotud e-maili aadressi muuta?

Oma konto all saate e-maili aadressi muuta järgnevalt:

  1. Vajuta lehe päises Minu Decora > Minu konto
  2. Konto info all on kuvatud praegu kontoga seotud e-maili aadress. Vajuta selle all linki Muuda
  3. Avaneb uus leht. Vali seal linnuke Muuda e-posti aadressi.
  4. Sisesta uus e-maili aadress, oma kehtiv parool ning seejärel Salvesta. Kui su kontol ei ole hetkel määratud parooli, siis tuleb see esmalt seadistada.

 

Kui teie nimi on muutunud, siis palun andke sellest meile teada aadressil epood@decora.ee

Mul on kaupluses tehtud Kundekaart. Kas ma saan sellega ka e-poes allahindlust?

Kaupluses vormistatud Kundekaardiga saab kõikidelt tavahinnaga toodetelt -10%. E-poes kehtib sama allahindlus sisseloginud kliendile.

Kui Kundekaardile on vormistatud suurem allahindlus kui -10%, siis see kahjuks e-poes ei kehti, kuid proovime peagi ka seda võimalust pakkuma hakata.

Kuidas ärikliendina e-poest osta?
  • Äriklient ei pea kontot looma ega sisse logima, et ostu sooritada, kuid kui soovite Kundekaardi hindasid (-10% tavahinnaga kaupadelt), siis tuleks tellimus teha eraisiku konto alt;
  • Järgmiseks lisa soovitud tooted ja kogused ostukorvi; 
  • Vali sobiv tarneviis ning vajuta „Telli“ nuppu;
  • Täida oma kontaktandmed ja vali "soovin arvet ettevõttele". Lisa ettevõtte registrikood ja ametlik ettevõtte nimi;
  • Soovi korral võid valida teisele aadressile saatmise;
  • Vali sobiv makseviis (makselingiga või arvega tasumisega);
  • Kui valid arvega tasumise*, saadetakse sisestatud e-mailile automaatkiri pakkumise tasumiseks. Hiljem vormistatakse õige arve ettevõtte nimele;
    *Püsiklientidel on võimalus kasutada oma tavapärast soodustust. Palume püsiklientidel oodata korrigeeritud hindadega pakkumist. Tööpäevadel saabub vastus mõne tunniga!
  • Vajuta „Esita tellimus“. Teie e-mailile saabub kinnituskiri;
  • Oota teavitust kauba saabumisest SMS teel. Kui SMS on saabunud, saad enda valitud saatmisviisiga kauba kätte.

NB! Lepingulistel klienditel on tingimuseks volitus ettevõttes, mille alt tellimus vormistatakse. Volituse uuendamiseks on vajalik juhatuse liikme allkirjastatud nimekiri volitatud isikutest, blanketid leiab siit. 

Olen Decora kaupluses Kunde, aga e-poes ei saa sisse logida. Mida peaksin tegema?

E-poodi sisse logimiseks on vajalik, et olete meile andnud oma e-maili aadressi. 

  1. Kui olete kaupluses teinud Kundekaardi ID-kaardi peale ning andnud ka oma e-maili aadressi, siis saate sisse logida kas ID-kaardi, Smart-ID või mobiil-IDga. Pärast esmast sisselogimist saate seadistada ka parooli. Koheselt parooliga sisse logimiseks, seadistage parool.
  2. Kui olete kaupluses teinud Kundekaardi ID-kaardi peale, kuid ei ole andnud oma e-maili aadressi, siis palume teil ennast veebis uuesti registreerida.
  3. Kui teil on Decora Kundekaart, aga mitte ID-kaardi peal ning olete andnud meile ka oma e-maili aadressi, siis saate sisse logida nii, et seadistate oma kontole parooli. Kui te ei ole oma e-maili aadressi andnud, siis palume teil ennast veebis registreerida.

Kui teil siiski esineb registreerimiseks või sisse logimiseks tõrkeid, siis palun võtke ühendust epood@decora.ee või 5887 6289

Decora üldkontakt

Decora AS

Telefon: 5358 8000

decora@decora.ee

Riia 193, 50411 Tartu

E-poe klienditeeninduse kontakt

E-R    8 - 19
L 9 - 17


Tallinna e-poe telefon: 5887 6289

Tartu e-poe telefon: 526 2218

epood@decora.ee

E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub Tallinnas E-P kaupluse lahtioleku aegadel, mujal tööpäevadel E-R kell 8-16.30. Kui tellimuse esitamise aeg jääb hiljemaks kui reedel kell 14, toimub tellimuse vormistamine järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul.

 

Grete Allik

e-kaubanduse strateegiline juht

grete@decora.ee

Älis Joala

e-kaubanduse tootehaldur

alis@decora.ee

Tallinna e-poe kontaktid

Nele Kuul

e-kaubanduse kliendihaldur

5887 6289

nele@decora.ee

Sander Veinimäe

e-kaubanduse kliendihaldur

5887 6289

sander.veinimae@decora.ee

Urmas Neeme

e-kaubanduse kliendihaldur

5887 6289

urmas.neeme@decora.ee

Tartu e-poe kontaktid

Katrin Tammik

e-kaubanduse kliendihaldur

526 2218

katrin.tammik@decora.ee

Sulle võib veel huvi pakkuda...