Klienditeenindus

E-poe kontakt

Tellimuste vastuvõtt ja klienditugi E-R 8:00 - 17:00

Telefon: 5887 6289

epood@decora.ee

Laki põik 4, 12915 Tallinn

Decora üldkontakt

Decora AS

Telefon: 733 1350

decora@decora.ee

Riia 128, 50411 Tartu

Aitame sul leida vastused e-poest ostlemise kohta. Allpool on korduma kippuvad küsimused Decora, kaupluste, kontaktide, e-poe ja kampaaniate kohta.

Populaarsed küsimused

Kaugel on minu tellimus?

Tellimuse staatust saad jälgida "Minu konto" alt. Samuti saadame teavituse, kui kaup on teele pandud / järele tulemiseks valmis või kui kättesaamisega läheb planeeritust kauem.

Kuidas saan tellitud kauba kauplusest kätte?

Kauba saab kätte vastavalt kaupluse lahtiolekuaegadele. Vajalik on teada tellimuse numbrit ning võtta kaasa isikut tõendav dokument. Kui tellimusele tuleb järele isik, kelle nimele pole tellimus tehtud, siis palume anda sellest eelnevalt teada epood@decora.ee. 

Tallinn

Kaup kätte aadressilt Laki põik 4, kaupluse 3.laost. 

Kauba väljastus: E-R 8.00-20.00, L 9.00 - 19.00, P 9.00 - 17.00.

Tartu

Kaup kätte aadressilt Riia 128, kaupluse 1.laost

Kauba väljastus: E-R 8.00-19.00, L 9.00 - 17.00, P 10.00 - 16.00.

Pärnu

Kaup kätte aadressilt Lai 18, kaupluse laost

Kauba väljastus: E-R 8.00-19.00, L 9.00 - 16.00, P 10.00 - 15.00.

Võru

Kaup kätte aadressilt Lepa 2, kaupluse laost

Kauba väljastus: E-R 8.00-19.00, L 9.00 - 16.00, P 10.00 - 15.00.

Viljandi

Kaup kätte aadressilt Leola 53, Home Gallery, kaupluse laost (maja taga)

Kauba väljastus: E-R 8.00-19.00, L 9.00 - 17.00, P 10.00 - 16.00.

Jõgeva

Kaup kätte aadressilt Puiestee 38, kaupluse laost

Kauba väljastus: E-R 8.00-18.00, L 9.00 - 15.00, P 10.00 - 14.00.

Põltsamaa

Kaup kätte aadressilt Viljandi mnt 2, kaupluse laost

Kauba väljastus: E-R 8.00-18.00, L 9.00 - 15.00, P 10.00 - 14.00.

Mis juhtub, kui ma ei tule õigel ajal tellimusele järele?

Kaupa hoitakse laos 7 päeva pärast komplekteerimisteavituse väljasaatmist. Kui soovite, et kaupa hoitaks kauem, siis palun kirjutage sellest meile epood@decora.ee

Kas minu soovitud toode on kaupluses olemas?

Toote saadavust saad kontrollida tootekaardil, vajutades "Vaata saadavust".

Seejärel avaneb järgnev vaade, kus on kuvatud, millises kaupluses on soovitud toode olemas.

Toote saadavus kaupluses

Kas te toimetate kauba ka minu soovitud aadressile?

Kaupa saame kulleriga tuua kõikidesse Eestimaa paikadesse, sh saartele. Kuller toimetab kauba välisukseni, kortermajades trepikoja ukseni.

Enamasti tarnime kauba 2-3 tööpäeva jooksul. Kampaaniate ajal ning järgselt võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani. 

Kullerfirma võtab erakliendiga eelnevalt ühendust, et leppida kokku sobiv tarneaeg. Äriklientidele toimetatakse kaup tööpäevadel kella 8-17 vahel, ilma eelneva teavituseta.

Mul on kaupluses tehtud Kundekaart. Kas ma saan sellega ka e-poes allahindlust?

Kaupluses vormistatud Kundekaardiga saab kõikidelt tavahinnaga toodetelt -10%. E-poes kehtib sama allahindlus ka registreerimata kliendile.

Kui Kundekaardile on vormistatud suurem allahindlus kui -10%, siis see kahjuks e-poes ei kehti, kuid proovime peagi ka seda võimalust pakkuma hakata.

Kus asub Tallinna kauplus?

Tallinna kauplus asub Mustamäel, aadressil Laki põik 4 (vana aadress Laki 36).

Ühistranspordiga tulles on lähimaks bussipeatuseks Lakiotsa, kus peatuvad nr 12, 13 ja 61. 

10-minutilise jalutuskäigu kaugusel on bussipeatus Autobussikoondis, kus peatuvad nr 10, 12, 13, 26, 26A, 27, 28, 33, 37, 45, 61 ja 124 ning Kadaka Selver, kus peatuvad nr 9, 16, 26, 26A ja 33..

Millal on järgmine allahindlus?

Teeme pidevalt sooduskampaaniaid nii kauplustes kui e-poes. 

Soovin liituda Decora uudiskirjaga. Kuidas saan seda teha?

Soovime, et saaksid alati esimeste seas teada, millal toimuvad meie kampaaniad või mida põnevat uuendame Decoras.

Sellepärast saadame oma Kundedele teateid e-mailile ning sms'idena mobiiltelefonile.

Kui soovid ka liituda, oma andmeid muuta või nendest teenustest loobuda, siis vali endale sobiv link:

Soovin loobuda Decora uudiskirjast / SMS teavitustest. Kuidas saan seda teha?

Soovime, et saaksid alati esimeste seas teada, millal toimuvad meie kampaaniad või mida põnevat uuendame Decoras.

Sellepärast saadame oma Kundedele teateid e-mailile ning sms'idena mobiiltelefonile.

Kui soovid ka liituda, oma andmeid muuta või nendest teenustest loobuda, siis vali endale sobiv link:

Miks ma ei saa mõnesid tooteid ostukorvi lisada, kuigi tootekaardil näitab, et need kaupluses on olemas?

E-poest saab ostukorvi lisada vaid neid tooteid, millel on e-poe laoseis olemas.
Sellisel juhul on toote juures olemas kollane nupp LISA OSTUKORVI.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult ostukorvi ikoon.

Kui e-poe laos toode puudub, kuid on olemas mõnes meie kaupluses, siis kuvatakse musta nuppu koos tekstiga VAATA SAADAVUST.
Väiksematel ekraanidel ja otsingus on näha ainult asukoha ikoon.

Kui soovid tellida kaupu, mis on e-poest otsas, kuid on mõnes meie kaupluses olemas, siis palun võta ühendust e-poe klienditeenindusega, kes kontrollib üle, kas toode on kaupluses olemas ning organiseerivad kauba transpordi Sulle sobivasse asukohta.

 

E-poe kontakt: epood@decora.ee või helista 5887 6289.

Tellimuste vastuvõtt ja klienditugi E-R kell 8:00 - 17:00