Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (välja arvatud eritellimuskaubad, näiteks mõõtu lõigatud vaipkatted ja PVC-põrandakatted).

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamise õiguseks võib tootega tutvuda samaväärselt, kui Decora kauplustes s.o. tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis, kauba väärtus ei tohi olla vähenenud ning taganemisavaldus peab olema AS Decorale saadetud kirjalikult aadressil epood@decora.ee või kontaktaadressil Riia 193, Tartu, tähtaja (s.o. 14 päeva) jooksul. 

Kaup tuleb peale avalduse esitamist toimetada samasse kauplusesse, kust toote kätte saite või samal transpordiviisil. 

Pretensioonidega tegeletakse E-R 8-17.

Kogu kauba tagastamise kulu kannab klient, v.a. järgmistel juhtudel:

  • Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel;
  • Kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (s.t. saadeti vale toode).

Kui pakk saabus Omniva pakiautomaati:

  • Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.

Kui pakk saabus Itella pakiautomaati:

  • Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
    Kui soovid pakki tagastada valgest pakiautomaadist, siis vormista tagastus my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
  • Kui pakk saabus  valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis mine tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee -> „Tagastus“, sisestades pakikoodi (triipkoodi) ja valides tagastamiseks Sulle sobiva pakiautomaadi.

AS Decoral on õigus esitada kliendile kahjunõue ning tellimuse tagasimakselt teha tasaarveldus, kui toode on tagastamisel saanud kahjustusi. Ettemaks tühistatud tellimuse (v.a. tagastamise transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires AS Decora lattu. Tagastamise tasu tasaarveldatakse tellimuse summast. 


Juhul, kui klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil õigus oma tellimus tühistada, kasutades taganemisvormi, mis on kättesaadav ülaloleval lingil. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 päeva jooksul peale vastava avalduse esitamist.

PS! Kliendil ei ole õigus taganeda talle spetsiaalselt tellitud eritoodetest. 

*eritellimuseks loetakse: tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud eritooteid, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist ning mis ei esine AS Decora tavasortimendis.


AS Decora jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul kui:

  1.  Kauba hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
  2. Tellitud kaup on tarnija laos otsas ning klient ei ole nõus AS Decora poolt pakutava asendustootega;
  3. Kui Decora AS arvelduskontole ei ole laekunud ettemaksu tellimuse täitmiseks.
Sulle võib veel huvi pakkuda...